Victorian Tumblr Themes

Video Post Tue, Jul. 29, 2014 13,598 notes

(Source: slayboybunny, via denseharmonies)




Quote Post Tue, Jul. 29, 2014 77,703 notes

“Don’t you dare
Shrink yourself
For someone else’s comfort -
Do not become small
For people who refuse to grow.”


m.v., Advice to my future daughter, #2. (via findingwordsforthoughts)

(via billion-dollar-blunts)






Text Post Tue, Jul. 29, 2014 130 notes

naturee-feels:

I can honestly say that I like myself a lot more than I did last year around this time of year. Feels good.

(via t4nbitch)






Video Post Tue, Jul. 29, 2014 132,306 notes

pardonmewhileipanic:

thegreatnarwhalsmuffin:

She looks like Cleopatra or something brought into the future. Powerful stare like, “All the Ceasar’s be fallin’ for me.”

OMG that second gif makes me feel like she just declared war and we’re all gonna die and I’m totally ok with that

(Source: nickimlnaj, via billion-dollar-blunts)




Photo Post Tue, Jul. 29, 2014 8,071 notes

akieokevin:

Did this last month. Haha. Still dont care. O.O

akieokevin:

Did this last month. Haha. Still dont care. O.O

(Source: thedreamingdemon, via weedandothertrees)




Photo Post Tue, Jul. 29, 2014 67,886 notes

(Source: sonikdeath, via fearisdead)




Text Post Tue, Jul. 29, 2014 118,666 notes

bravedad:

i wonder how many people i’m in the “i’d be down if you asked” zone with

(via wolfotaku)






Video Post Tue, Jul. 29, 2014 145,250 notes

guitarbains:

yes adventure time. explain colonialism and racial imperialism to children and high niggas.

(Source: sandandglass, via strictly-hydroponic)




Video Post Tue, Jul. 29, 2014 179,465 notes

ruiningurtumblogs:

twilektimelord:

fororchestra:

adrianshhh:

image

Sometimes I think of how one tiny mutated cell can wipe out our whole civilization, but then I watch a video like this and think “nah, we’re way too awesome of a species to be defeated.”

I feel like my life is complete after watching this.

HOLY SHITTING CHRIST.HOW DOES HE MANAGE TO KEEP SUCH A GOOD TONE QUALITY. WHAT THE SHIT. I CAN’T. JUST.

Seriously, as somebody who is relatively good at the flute let me tell you that that is really fucking difficult. REALLY FUCKING DIFFICULT. That’s like the flautist’s equivalent of trying to talk normally whilst breathing in: it just isn’t doable. This guy is using some freaky fucking sorcery. As if that weren’t bad enough: HIS FINGERS ON THAT LAST BLOODY SCALE HOLY SHIT. HOW CAN YOU MOVE THAT FAST. I CAN’T EVEN DO F BLOODY MAJOR THAT FAST AND IT’S THE EASIEST BLOODY SCALE WE HAVE HOLY CHRIST.

(Source: adrians, via complexobserver)




Text Post Tue, Jul. 29, 2014 1,040 notes

Reblog if you got high today

legaleyez:

andthesorcerersstoned:

fuckin-frenchtoast:

and yesterday

And the day before that

And you know you’re gonna get high tomorrow

(Source: st0nerchild, via when-shit-gets-real)






Ask me anything Mon, Jul. 28, 2014
kisseslikesmoke Asked:
i'm so jealous of your URL. i wanted it so bad, but obviously it's already taken. :c

Haha sorry not sorry. I was actually amazed it was available.





Video Post Sun, Jul. 27, 2014 97,920 notes

(Source: octoberblood, via weedandothertrees)




Photo Post Mon, Jan. 20, 2014 5,759 notes

(Source: kushandwizdom, via thcypher)




Photo Post Wed, Jan. 15, 2014 28 notes

druggyslut:

my new bby 

druggyslut:

my new bby 

(Source: notadruggyslut, via weedsters-dictionary)



1/197 older »